8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 14 oktober 2013

Marker borduurwerk

Mijn DH is begonnen om de slaapkamer op te knappen. Wat geeft dat toch weer een rommel. Ik trek me maar zoveel mogelijk terug op mijn hobbykamer. Als ik tenminste niet aan het stofzuigen ben om de rommel een beetje in de hand te houden. Ik ben hard aan het werk aan de kerstcadeaus. En aan het Markerborduurwerk. Mijn eerste zoom heb ik af en het letterlapje van project 1.
My husband  started to work on the bedroom. What a mess it is now everywhere. When I am not cleaning I am working in my room on the Xmaspresents or embroider on the Marker embroidery. I finished my first border and finished the sampler.

18 opmerkingen:

Frederika zei

mooi borduurwerk. Succes met de rommel, het gaat vast mooi worden. groetjes Frederika

Marjan zei

Wordt mooi, Anita! Ik kom er voorlopig nog niet aan toe, helaas... Sterkte met de rommel!

Chris zei

Toch fijn dat je je af en toe even kan terugtrekken van de rommel met je mooie borduurwerk en ander handwerk. Maar ook fijn natuurlijk dat je DH zo handig is en zo veel zelf kan doen.

Annelies zei

Wat mooi ! Ik kan de tijd nog niet vinden.

Martine zei

Wat mooi. Heb me inmiddels ook opgegeven.
Zag zo veel mooie dingen dat ik de verleiding niet kon weerstaan.

Elly zei

Mooi hoor, ziet er echt prachtig uit.
Ga zo door. Die rommel ligt er morgen ook nog wel.

Ineke zei

Wat mooi zeg!!!

Anoniem zei

Mooi Anita je borduurwerkje.Je hebt een blauwe tint genomen om te borduren?
Na het slippertje,heb ik het toch maar even weggelegd om eerst het andere af te maken.Maar het kriebelt wel!
Succes en sterkte met de rommel.
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Prachtig werk
En sterkte met de troep

Annie Kingma zei

Mooi borduurwerk, ik ben ook bezig met de kerst cadeautjes, zo leuk
Sterkte met de troep, maar je krijgt er een mooie kamer voor terug
Groetnis Annie

Tilly zei

Mooi borduurwerk, ben nog niet zo ver. Succes met het stof. groetjes

Anoniem zei

Mooi Anita! Ik kan ook de tijd nog niet vinden, terwijl ik toch niet meer werk, maar .........
Fijn dat je zo'n handige man hebt, als het dan klaar is ben je de rommel zo vergeten. Succes ermee!

Groeten uit het Tielse,
Elise

sylvia zei

Topwerk!!!
Ik ga snel verder.......;)

Anoniem zei

Maar goed dat ik het kan vergroten,zo fijntjes.mooi hoor.

Guusje, zei

Wat mooi, ik ga ook beginnen heb eindelijk de spullen kunnen kopen. Wat ga je met het onderste werkje doen gebruiken voor je pronkrol of doe je er iets anders mee?

Willy zei

Het merklapje had ik nog nergens gezien, ziet er mooi uit. Sterkte met het andere stof.

Made by Meet zei

Hoi Anita, Leuk dat jij ook aan het Marker borduren bent! En ja, het is echt verslavend! Het quilten staat gelijk even op een laag pitje maar dat komt wel weer.
Fijne zondag, groetjes Meta

Else M Tennessen zei

The blue embroidery looks so nice. Where did you get this pattern? I love it!