8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

dinsdag 29 oktober 2013

Hexje en hartje

Dit is alweer het 8e geborduurde hexje. Het is een erg leuk werkje voor tussendoor.
Zoals ik al zij kon ik niet wachten om aan het hartje te beginnen. Het is gelukkig niet zo fijn, dus 's avonds goed te doen.
This is already the 8th embroidered hexagon. It is very nice to do.
As I already told I could not wait to start the heart. It is not so fine so I can do it in the evening.

13 opmerkingen:

Marjan zei

Wat worden ze leuk, de geborduurde hexjes! En dat je niet kon wachten met het hartje, snap ik helemaal: érg mooi.

Frederika zei

Wat een leuk hartje. Mooi in de kleuren die je gebruikt.
Het hexje is ook erg mooi.
Groetjes Frederika

Kathinca zei

Ziet er weer leuk uit! Hoe groot / klein zijn je hexagonnen?

Anoniem zei

Nog gefeliciteerd met jullie 48e trouwdag! Nog vele gelukkige en gezonde jaren samen.
Wat leuk dat je dit net op die dag ontving en ik zou ook aan dat hartje begonnen zijn!
Engeltjes,hartjes zijn hier favoriet!
Je hexjes heb je om een kartonnetje gespannen om ze op de engelse manier aan elkaar te maken?
Succes!!!
groetjes,Truus uit Drenthe

Anoniem zei

Ha ha, je schreef:" gelukkig niet zo fijn" en ik dacht dat je niet zo leuk bedoelde, maar je bedoelt: niet zo'n fijn werkje , dus zichtbaar in de avond. Ja ja,
Groetjes Wilma

wietskesquilts.blogspot.nl zei

Wat een schatje is dat hartje
groetjes
Wietske

Pauline zei

Wat een dot van een hexje en een beeld van een hartje in wording!

Willy zei

Hej Anita, van harte gefeliciteerd nog met jullie trouwdag. Het hartje is dan een extra mooi cadeau. Leuk hexje ook. Vreemd dat je berichtje gedateerd is op dinsdag 29 oktober.
Fijne dag,

Lida zei

Schattig dat hartje en wat een prachtig getal 48! Gefeliciteerd en leuk zo'n vriendin die opruimt, moet ik ook eens doen!
Groetjes
Lida

marga zei

Wat een lief hartje.
Groeten
Marga

Chris zei

Oh Anita, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag. Wat een tijd joh. Wij volgend jaar .....
Wat een enig pakje kreeg je. Heerlijk zo'n vriendin ver weg.
Je borduurtjes van de hexjes zijn enig. Lijkt me wel een priegelwerkje.

Else M Tennessen zei

The heart with stars is looking really wonderful! And Happy Anniversary to you and Jacques! :)

Wendy zei

Your hexie embroideries are very cute and I love the heart, beautiful!