8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 7 oktober 2013

Geborduurd hexje.

Vandaag is onze zoon 42 jaar geworden. We hebben het gisteren gevierd. 42 jaar, dan realiseer je je wel hoe oud je zelf al bent. Het 5e hexje is af. Het is het hexje rechts boven. Verder werk ik veel aan het kerstcadeau voor mijn vriendin. Dat kan ik natuurlijk niet laten zien. Mijn partner voor de kerstruil van Katrien heb ik ontvangen. Ik ben er erg blij mee.
Today is our sons birthday. He is 42 years old. We did celebrate it yesterday. With a son of 42 year you realize how old you are, to old. Hexagon number 5 is ready. It is the hexagon on the right. I am working very hard on the present for my friend. Of course I can not show it. I got my partner for the swap: Kerstruil. I love to have this partner.

13 opmerkingen:

Tilly zei

Gefeliciteerd met je zoon, en het leven gaat gewoon door, veel plezier met de hexjes. groetjes

Anoniem zei

Gefeliciteerd met je zoon
Mooi hexje er weer bij

Willy zei

Van harte gefeliciteerd met je zoon.
Mooi hexje er weer bij. Veel plezier met kerstcadeautjes maken. Groetjes,

Lida zei

Gefeliciteerd met je zoon, ik was net zwanger van de eerste om die tijd! Dus we ontlopen elkaar niet veel~! Gaaf borduurtje, groetjes
Lida

Hermie zei

gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon.
Leuk je borduurtjes, verwerk je ze in een quilt?

Frederika zei

Wat zien je hexjes er leuk uit. De nieuwe van vandaag is ook weer een leukerd.
Groetjes Frederika

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoon.
Leuk,weer een geborduurd hexje erbij.
Veel succes met je kerstswap.
gezellige avond
groetjes,Truus uit Drenthe

Else M Tennessen zei

Your hexies look super, Anita! I am loving this project, too. Sending you big hugs! xoxo :)

Klaske zei

Gefeliciteerd met je zoon Anita, hij is net een jaartje jonger dan mij.
Leuke hexagonnen!

Chris zei

Nog van harte Anita met de verjaardag van je zoon. Ja, op zulke dagen realiseer je intens dat je zelf niet meer zo jong bent. Heel herkenbaar!! Maar ondanks dat ben je nog heerlijk actief bezig. Leuk hoor, die hexjes, maar ook al die andere dingen.

Guusje, zei

Wat een mooie en leuke hexjes. En natuurlijk alsnog van harte met jullie zoon. O jee de kerstruil helemaal vergeten om mezelf op te geven en nu kan het niet meer....

Wendy zei

Your hexies are beautiful. Happy birthday to your son!

Anita zei

Nog gefeliciteerd, mijn zoon werd 9 oktober het omgedraaide, 24.