8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

donderdag 25 juli 2013

No X-mas item a month

Het is deze maand niet gelukt. Ik ben nog lang niet klaar met dit kussentje. Het weer werkte ook niet echt mee om iets kersterigs te maken. Ik ben benieuwd of de andere deelnemers wel wat gemaakt hebben. Je kunt het op de blog van Narelle bekijken.
I did not succeed to finish my xmas item this month. I have still to do a lot. Of course I have good excuses. It is far to hot to do anything.

14 opmerkingen:

Wendy zei

It is looking beautiful though :)

Lida zei

Ik zag net een Rendier en een aanvatter in de vorm van een kerstboom, dus sommige mensen hebben het wel voor elkaar, alleen die woonden aan de andere kant van de wereld waar het nu lekker koel is! Het wordt wel heel erg leuk!
Knuffel
Lida

Johanna Zweden zei

Voel de kou aankomen grinnik
Wat een leuk blok
succes met het volgende blok
Fijne week groetjes Joke

Willy zei

Zou toch juist heel verkoelend moeten werken ;)

Pauline zei

Wat je laat zien, ziet er prachtig uit, zodra de hitte wat milder wordt zal je "achterstand" zo weggewerkt zijn.

katrien zei

Dit haal je wel in,leuk in ieder geval.

Chris zei

Ik zou zelf nu geen zin hebben in iets kersterigs hoor. Helemaal niet erg, toch?! Komt wel weer.

Elly (creatieveling Elly) zei

Ach dat haal jevolgende maand wel weer in

Narelle zei

Looking lovely.
Perhaps a finish for next month :o)

Guusje, zei

Maar wat je afhebt is wel erg mooi.

Social Media Marketing Plan zei

Geweldig en ziet er goed uit.

Mir zei

Wel een heel lief blokje hoor!!!

groet, Mirjam

Mascha zei

Misschien is het wel te warm om met iets van kerst bezig te zijn. Maar het is een hele mooie blok.
Groetjes, Mascha

Else M Tennessen zei

Wonderful! I love little houses. Great job!