8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 24 juli 2013

Cadeautjes

Verleden week ontving ik een pakje uit Amerika van mijn internet vriendin Else. Er zaten allemaal zulke dingen leuke dingen, speciaal voor mij uitgezocht. Zie je die leuke tas met dat haakwerk. Die ga ik gebruiken voor de breirol. Ook aan mijn Blythe doll Niki heeft ze gedacht. Voor haar zijn die leuke glitterschoentjes. Er zat ook een stoffen zakje bij met theezakjes en een mooi gedichtje.
Tomorrow when it is a
quarter to three
Treat yourself
To a cup of tea
And think of me.
Last week I received a parcel from my internetfriend from America, Else. It was full of lovely presents. Picked with care. She made a bag with lovely croched. And even for my Blythe doll, Nikki there was a present. Sparkling shoes. There was also a little bag for tea with a lovely poem.

7 opmerkingen:

Lida zei

Lieve cadeautjes en altijd leuk die onverwachte traktaties! Fijne dag
Knuffel
Lida

Guusje, zei

Wat een moiie cadeaus. Wat leuk dat je die zomaar hebt gekregen.

Anoniem zei

Wat lief van haar om ook aan je popje te denken! En wat een idee om zo een tas te maken.
Dat 'versje' heb ik overgeschreven-leuk bij een cadeautje.
Gezellige dag!
groetjes,Truus uit Drenthe

Ineke zei

Wat een leuke cadeautjes!!!

Chris zei

Wat is dat toch altijd leuk hè, zulke post. Maar vooral ook dat bijzondere contact met iemand zo ver weg. Lieve cadeautjes zaten er in.

Elly (creatieveling Elly) zei

Wat een lieve cadeautjes en het maakt het zo bijzonder van wie je het gekregen hebt

Anoniem zei

Hoi Anita apart hoor die schoentjes leuk om zo iets over de post te krijgen.Groetjes Annie