8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

dinsdag 2 juli 2013

Farmers Wife

De Farmers Wife is gedubbeld en de eerste quiltsteekjes zijn gezet. Als ik nu eens 10 blokken per week kon quilten is dat 8 weken. Dan heel veel halve blokken, hoekblokken. Lange borders. Dus heel veel quiltwerk. Als ik gestaag doorquilt zou ik hem voor de winter klaar kunnen hebben. Eens kijken of dat gaat lukken.
The Farmers Wife is sandwiched and the first quiltstiches are there. If I could do 10 blocks a week would that take 8 weeks, then the light halve blocks, de corner blocks and the long borders. I hope all that can be done before winter.


25 opmerkingen:

Elly (creatieveling Elly) zei

Succes, het gaat je lukken. Ik hoop alleen dat er niet teveel hete dagen komen

Miranda zei

Zolang het niet te warm wordt zal het wel gaan denk ik, maar met de warmte zo'n lap op je schoot...nee da's niks...succes ermee Ellen

Marja zei

Wat een prachtige FW zeg!
Mooie warme uitstraling...
Succes met quilten.

Groet,
Marja

Willy zei

Prachtig Annita, het is wel een hele stijlvolle FW. Zo mooi ook het totaalplaatje. Succes!

Marguerite zei

Heb bij mijn berries and bluebird pas een paar steekjes gezet. Denk dat ik na de vakantie ook maar zo'n strak schema als wat jij hebt moet gaan maken. Anders blijft de muur, waar hij komt te hangen, nog heel lang leeg.
Groetjes Marguerite

Tilly zei

Veel succes met het quilten, je quilt is beeldschoon.
groetjes

conny's quilts en creaties zei

Prachtige quilt hoor! 10 blokjes per week, ambitieus plan, maar wel overzichtelijk. Dan is op een dag je quilt ineens af. (Misschien moet ik dat met mijn grote blauwe quilt ook maar zo doen, eerst eens inzetten op 1 blokje per dag.....) Veel quiltgenoegen gewenst.

Ada Plouvier-Kopitopoulou zei

Mooie quilt. Wel goed om het werk op te delen in kleine porties. Lijkt het niet zoveel en misschien ga je dan toch sneller!

Johanna Zweden zei

Wat een werk Anita , maar wat is hij mooi,
Succes en geniete van de zon vandaag
Groetjes Joke

Martine zei

Veel succes met quilten. Je FW is prachtig.

Noa zei

ik zou 1 blok per dag doen veel succes

Lida zei

Prachtig! Nu het mag dan geen weer zijn om onder een deken te kruipen, maar lekker steekjes zetten moet wel gaan! Fijne dag en veel steekjes, knuffel
Lida

Anoniem zei

Wat wordt je quilt mooi Anita en zulke fijne steekjes.
Zolang het niet te warm wordt is het doorpitten wel te doen.Maar pas op dat je niet te lang achter elkaar doorgaat!
Succes en een gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe

quiltingmieke zei

piep

hij wordt prachtig meid, wauw, je gaat er vast in lukken

knuf mieke

Ria van Kasteel zei

Mooi geworden hoor.

Groetjes van Ria ;0))

Anoniem zei

Succes,groetjes Annie

Ineke zei

Succes, het lukt je vast!

Else M Tennessen zei

It's wonderful, Anita! You should be so proud of this beautiful work. I know you will finish! :)

Pauline zei

Succes met je mooie FWquilt! Lekker door gaan met quilten en het gaat je lukken!

Kathinca zei

ambitieus plan 10 blokken per week. Maar dat kun je altijd aanpassen toch? Succes!

Frederika zei

Mooi hoor, tot nu toe speelt het weer je wel in de kaart. Succes Frederika

Wilma Kuin zei

Succes!!! Ik blijf het een heerlijk werkje vinden,..

Saskia Smit zei

Acht blokken per week. Dat is een megaprestatie! Veel succes en plezier de komende weken.

Chris zei

Het is wel veel, maar ook leuk werk. Ik denk dat het je wel lukt voor de winter. In ieder geval: succes!

Sis Voorn zei

Prachtig je Farmer's wife !