8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 22 juli 2013

Hier ben ik weer

Doordat ik al een oudere laptop heb werkte de Wifi niet goed op mijn hobbykamer. De verbinding viel regelmatig weg. DH is zo lief geweest om kabels te trekken. Ik heb nu een kabelverbinding met de router beneden en alles werkt veel beter. Het even geduurd voordat alles weer goed aangesloten was. Daardoor heb ik ook jullie blogs niet kunnen lezen. Ik ben alweer bezig om bij te lezen. Ook het warme weer zorgt ervoor dat ik wat minder achter de computer zit.
Het gaf me wel de gelegenheid om flink door te werken aan de Hardanger Sal. Ik moest even wachten op de bestelling van  Hardanger atelier Nelly van Es. Maar daarna heb ik flink doorgewerkt. Ik moet nog wat borduren  aan het patroontje van juli. Voordat augustus uitkomt ben ik dan helemaal bij.
Because I have an older Laptop de wireless connection did not work very well in my room. It was a lot disconnected. Because of that my husband made a new cable network. Now it is working beautiful. Because of that I have not been on the internet lately. The warm weather did not help either. But because of this I was able to work on my Hardanger Sal. I nearly finished the July pattern. So if August arrive I am ready and can do the rest month by month.

15 opmerkingen:

Tony zei

Hallo Anita, het wordt wel mooi. Groeten Tony

Johanna Zweden zei

Wat word dat mooi Anita
Fijne week groetjes Joke

Lida zei

Dat ziet er echt gaaf uit, wat een schattige patroontjes!
Succes met je steekjes, knuffel
Lida

Jeanneke zei

Anita, wat maak je me nou toch weer iets moois!
Fijne dag, groetjes,

Jeanneke.

Elly zei

Dat is wel erg mooi Anita. Wat is je man toch lief he, nu kan je tenminste zonder ergernis weer achter je pc.
Rustig aan met de warmte en tot woensdag.

Tilly zei

Begon je al te missen, wat heb je dit weer mooi gemaakt. Sterkte met de warmet. groetjes

Chris zei

Hallo Anita, fijn weer iets van je te zien. En wát voor iets. Mooi wordt dat zeg. Dat is wel een precisie werkje.
En fijn dat je zo'n handige man hebt! Die kan volgens mij van alles! Fijne dag.

Willy zei

Fijn dat het weer werkt. Mooi wordt je hardanger, je bent flink opgeschoten.

Ineke zei

Wat is dat toch mooi, de hardanger techniek. Heerlijk dat je wat makkelijker kan internetten.
Groetjes, Ineke

marga zei

Dat lijkt mij niet het gemakkelijkste handwerk maar wel mooi om te zien.
Groeten
Marga

Marjan zei

Fijn dat alles het weer doet. Wat een schitterend werkstuk is dit!!

Wendy zei

You have made lots of progress on your hardanger, it is beautiful!

Guusje, zei

Fijn dat je er weer bent en weer online kunt. Je lapje wordt erg mooi net als je aankopen.

Anoniem zei

Wat een mooie hardanger werkjes heb je geborduurd.
Ga je hier sleutelhangers van maken?
Succes en fijn,dat je nu weer berichtjes kunt plaatsen.
groetjes,Truus uit Drenthe

mieke zei

Je borduurwerk is heel mooi.
en ja, problemen met de laptop of pc, is nooit leuk.
grtjs Mieke