8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

dinsdag 23 juli 2013

Farmers Wife

Ik werk ook regelmatig aan mijn Farmers Wife. Ik red het nog steeds om 10 blokken per week te doen en ben nu bijna op de helft. Doordat ik quilt in een ring met de hele quilt op mijn bureaublad heb ik hierbij geen last van de warmte. De kleuren zijn niet goed op de foto. Maar als ik de kleur goed heb zie je het quiltwerk niet.
I am quilting on my Farmers Wife. I still succeed in making 10 blocks each week. I am half way now. In the picture the color is not right but this way you can see the quilting 

16 opmerkingen:

sylvia zei

hallo Anita, wat een klussie, he, dat quilten! Je maakt dus een overall patroon, zie ik........want je quiltwerk is mooi te zien op de foto!!!
succes en met de winter lig jij warm!!!
groetjes, Sylvia

quilting Jeannet zei

Mooi, je quiltpatroon, quilt jij met een ring zonder standaard(je) eronder?

Tilly zei

Netjes gedaan Anita, valt niet mee met de warmte, heb ook gemerkt met mijn DJ, gewoon de ring op de tafel werkt het best,omdat het allemaal best zwaar is. succes, groetjes

Martine zei

Wat een slim om de blokken met dit patroon te quilten en ook een heel leuk effect.

Johanna Zweden zei

Sterkte wat een werk
Sterkte met de warmte
Groetjes Joke

katrien zei

Mooi quiltwerk,succes verder.

Kathinca zei

Dan maar de kleuren niet goed toch? Mooi tempo met het quilten! Knap dat je het zo volhoudt.

Ineke zei

Heel mooi! Ik heb geprobeerd met een quiltring, maar kan er echt niet mee overweg. Dan maar gewoon zonder.

Chris zei

Lijkt me toch wel een hele klus hoor bij deze temperatuur. Maar hij ligt in ieder geval niet op je schoot. Hij wordt prachtig.

Lida zei

Mooi wordt het en handig om het nu niet op je schoot te hebben!
Knuffel
Lida

Guusje, zei

Wat wordt hij mooi en wat heb je al veel gequilt.

Pauline zei

Wat een schitterende achterkant! Geweldig dat je op schema blijft, dat werkt lekker door!

Wendy zei

Your quilting is looking beautiful, I look forward to seeing the finished quilt!

Anoniem zei

Knap hoor om dit tempo vol te houden met dit warme weer!
Mooi je quiltwerk en succes met de rest.
groetjes,Truus uit Drenthe

Willy zei

Wat een discipline! Het wordt ook wel prachtig.

Else M Tennessen zei

Beautiful stitching! :)