8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

dinsdag 11 juni 2013

Mooi kleedje

Vanochtend om 6 uur op. Dat is erg vroeg voor gepensionneerden. Maar de werklui kwamen vroeg.
Een paar weken geleden heb ik een kantklos boek gezonden naar Madammeke Ongeduld. En kijk nu toch eens wat de post gisteren kwam brengen. Zo'n prachtig kleedje waar heel veel tijd is ingestoken. Linda, je hebt me hier heel blij mee gemaakt en het ligt al op mijn kastje te pronken.
Today we had to get out of bed very early. The workmen arrived early. A couple of weeks ago I sent a book to Linda. And look what the porstman brought me yesterday. It is beautiful and already on my chest. Thank you Linda.

8 opmerkingen:

Lida zei

Haha, ik sta elke morgen om die tijd naast mijn bed! Maar ik hoop dat ze jou niet te vaak komen plagen! Fijne dag en geniet van dat gave cadeautje! Knuffel
Lida

Elly (creatieveling Elly) zei

Ik had ook nog wel een paar uurtjes willen blijven liggen.
Wat een mooi kleedje

Anoniem zei

Nee zo vroeg staat deze dame ook niet op--tenzij het moet...
Voordeel he,van gepensioneerd te zijn!!!
Wat een prachtig kleedje heb je gekregen!!! Is dat Liers kant?
sterkte met de 'mannen'/ketel.
groetjes,Truus uit Drenthe

Mascha zei

Wat een prachtig kleedje. Daar zit heel wat uurtjes in.
Groetjes, Mascha

Pauline zei

Wat een beeldschoon kleedje!

Wendy zei

It is very beautiful, the lace is gorgeous.

Vlijtige Handjes zei

Hier gaat de wekker om 6 uur en dan nog even troetelen. Een prachtig kleedje :)
Groetjes Anita

Guusje, zei

Wat een prachtig kleedje is dit kan me voorstellen dat je er erg blij mee bent.