8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 5 juni 2013

Bee en hexjes


Vandaag hebben we weer bee en vieren we de verjaardag van Annie. Dus vanochtend lekker gebak eten. Op de bee maak ik altijd hexjes. Ik had ze ook meegenomen op vakantie. Dit zijn de blauwe die af zijn en de blauwe die ik nog moet doen. Daarna moet ik nodig wat ecruutjes maken zodat er weer een rand omgezet kan worden.

Today we have our bee and Annie celebrates her birthday. So we can eat something yammie. I am always working on my hexies then. These are the blues I made till now. I did some in my hollidays.
And these are the one I have to finish. Then I have to do a lot of ecru ones. Then I can but a new border on.


13 opmerkingen:

Frederika zei

Mooie hexies zo in de blauwe kleuren. Het is inderdaad een erg fijn vakantiewerkje. Zo gemakkelijk mee te nemen.
Groetjes Frederika

Pauline zei

Ik wens jullie een gezellige bee, mooie hexjes heb je onder handen!

Raewyn zei

Gosh your hexie garden is growing - lovely!

Anoniem zei

Gezellige Bee vandaag en je hexjes blijven mooi-blauw is mijn kleur.Probeer wel om andere kleuren te gebruiken,maar kom toch steeds weer bij blauw uit.
zonnige dag!
groetjes,Truus uit Drenthe

Balsemien zei

Mooie hexen en een fijne BEE gewenst!

Hermie zei

het blijft een leuk werkje de hexagonnen maken

Manuela zei

Beautiful hexagonflowers.

Greetings, Manuela

Wilma Kuin zei

Mooie hexjes!! Die blijven leuk,..

Guusje, zei

Wat een mooie hexjes en wat wordt het een mooi geheel.

Lida zei

Mooie hexen en die diamant ziet er ook al zo prachtig uit! Groetjes
Lida

Vlijtige Handjes zei

Even geleden maar weer bijgelezen. Wat een prachtig borduurwerk. De hexjes zijn leuk....altijd weer gezellig om mee bezig te zijn.
Groetjes Anita

Unknown zei

Fijn zo,n ochtend met elkaar. Leuk die hexen je kunt ze makkelijk ergens mee naar toe nemen. Groetjes

Narelle zei

Beautiful hexie blooms :-)