8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 24 juni 2013

Achterkantstof.

Toen ik zaterdag in Lisse was ben ik naar een quiltwinkel in Lisse geweest. Samsara is een kleine winkel met een heleboel stof. Volgens mij ben ik daar goed geslaagd voor stof. Ik vind deze mooi passen bij de uitstraling van de Farmers Wife.
Ik ben ook weer aan het breien aan de breilrol van Jookies. Dit s patroon 12 en 13.
I bought in Lisse in a quiltshop backing for my Farmerswife quilt.
I am knitting again and this are the patterns 
12 and 13.

14 opmerkingen:

Willy zei

Wat ben je goed geslaagd met deze prachtige stof. Leuke tentoonstelling heb je ook bezocht. Ik ben in de vakantie ook weer begonnen met Jookiesrol, leuk om aan te breien.

Annelies zei

Mooie stof ! Weer leuke patronen in je rol erbij.

Lida zei

Prachtig, zal er schitterend bij staan en je rol wordt ook zo mooi! Fijne dag
lida

Frederika zei

Mooi stofjes zeg.
Je bent wel met veel verschillende technieken bezig. Mooi hoor.
Groetjes Frederika

Ria van Kasteel zei

Zeker een mooi stofje zeg.

Groetjes van Ria ;0))

Anoniem zei

Dat zal een schitterend breiwerk worden
Groetjes Joke uit Zweden

Elly zei

Mooi stofje, past er prachtig bij.

Conny's-blog zei

Je hebt mooie stof gevonden en je breirol word mooi zeg...........liefs.Conny

Marjan zei

Erg mooie stof heb je gekocht! Prachtig, je breirol...

Kathinca zei

Volgens mij past die er perfect bij. En door dat paisley en straks de pitjes er doorheen kun je mooi het quiltwerk zien.

Guusje, zei

Wat een mooie stof, je rol is ook erg mooi.

Annelein zei

Wat een prachtige stof!!!

Saskia Smit zei

Ik wist niet dat in Lisse ook een quiltwinkel zat. Daar ga ik snel eens kijken.

Vlijtige Handjes zei

Prachtige stof!!