8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

vrijdag 26 oktober 2012

Trouwdag, Farmers Wife



Deze foto is alweer 47 jaar geleden gemaakt. Ja hoor het is onze trouwdag. Sylvia schreef gisteren dat zij de liefste man had maar dat kan niet want dat is mijn man. Moet ook wel als hij het al 47 jaar met mij uithoudt. We houden het rustig vandaag, al gaat het behoorlijk goed met mij. Maar een flinke wandeling zit er nog niet in.
Vandaag is het al weer vrijdag. Dus weer een nieuw blok van Farmers Wife, nr. 45 Grape basket.
Ook Knorretje is af, het is een ienemiene biggetje.
Ik ben begonnen om een blokkenmap te maken van het varkensstofje. Er komt roze satijnen biasband omheen. Maar eerst wat inkopen doen op de handwerkbeurs. Ik ga met Tonny op zaterdag. Zijn er nog mensen die ook zaterdag gaan?
This picture is taken 47 years ago. Yes today is our weddingday. 47 year, the years seems to fly. We have a quiet day today.
Today is already friday so here is a new block of the Farmers Wife. Block 45 Grape Basket. I made this little pig it is really very tiny.
I started to make a folder of the beatuiful pig fabric. I need pink bias. Tomorrow I go to the craft fair and need some items.


Geen opmerkingen: