8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 22 oktober 2012

Speklap

Kijk eens wat een mooie lap met kaart ik kreeg van mijn beevriendinnen. Ze hadden me toch een beetje gemist op de vorige bee. Varkentjes vanwege mijn achternaam: Van der Spek. Zonde om deze mooi lap te versnijden. Ik denk dat ik er een handwerkmap van ga maken.
Met mij gaat het ondertussen wel beter. Mijn eerste nacht zonder wakker worden van een hoestbui en overdag gaat het goed. Nu kan ik weer gaan oefenen met lopen. Ook dat gaat gestaag vooruit. De zwelling neemt af en ik kan korte stukjes lopen. Al met al ben ik niet ontevreden.
Dit varkentje kreeg ik ook nog van een goede vriendin.
Look what I got from my beegirls. They missed me a little bit on the last bee. The pigs because of my last name. I don't like to cut this fabric and think I will make a blockbook from it.
I am getting better now. My first night without coughing. Now my feet must getting stronger. I can walk already short distances. I am pleased.
This little pig I got also from a friend.

Geen opmerkingen: