8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 8 oktober 2012

Druk weekend

We hebben dit keer wel een heel druk weekend gehad. Mijn zwager Peter werd 60 jaar en mijn zoon Peter werd 41 jaar. Ja hoor zelfde naam en zelfde dag hoe hebben we het voor elkaar gekregen. We zijn zaterdag naar verjaardag oom, zondag verjaardag kind en zondagavond uit eten geweest. Dat betekende 6 x de A 12.
Het was erg gezellig en het eten in het Argentijnse restaurant was lekker. Vandaag wel een luie dag want ik ben behoorlijk moe. Gelukkig gaat het met mijn voet steeds beter. Ik heb afgelopen week nog aan mijn kerstprojecten gewerkt. Hier zien jullie een deel machinaal quiltwerk aan voor- en achterkant. Meer kan ik natuurlijk niet laten zien.
I have had a very busy weekend. My brother in law Peter became 60 and my son Peter 41.  Yes same names and same birthday. We went saturday to the brother in law and sunday to our son and in the evening to a restaurant. We had to drive a part of the same highway 6 times. But we had a nice time. Now  I am tired but my foot is getting better a lot.
In the past week I started machinal quilting for a secret christmas project. Here you see a part of the front and back. Of course I can not show more.

Geen opmerkingen: