8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zondag 28 oktober 2012

Lieve mannen en beurs

Allemaal heel hartelijk bedankt voor de felicitaties voor onze trouwdagen. Gelukkig was in de berichtjes te lezen dat er veel meer lieve mannen rondlopen en dat veel van ons het goed getroffen hebben. Iets om heel dankbaar voor te zijn. Gisteren ben ik naar de handwerkbeurs in Rotterdam geweest. Altijd een leuke beurs omdat er ook buiten het quilten om zoveel te zien is. Tonny en ik hebben er best wel lang rondgelopen. Mijn voet/been heeft zich keurig gedragen. Vandaag natuurlijk wel extra moe, maar hij is niet heel erg dik. Dus we gaan echt de goede kant op.
Natuurlijk heb ik ook nog het een en ander gekocht. Maar behalve het boekje met vilten Petit fours heb ik me keurig aan mijn lijstje gehouden. Hoewel de verleidingen wel groot waren.
Thank you all for the congratulations for our weddingday. It was nice to read that so many of you have nice husbands too. Yesterday I went to the craftfair in Rotterdam. I had a very nice day with my friend Tonny. Beside a little book with pastry of felt I did only buy what I needed.

Geen opmerkingen: