8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 15 oktober 2012

Griep en kast

Ik ben nu een week verkouden en nu nog beroerder dan in het begin. Het is wel hardnekkig.Dus veel is er hier niet gebeurd. Wat hangen, dan weer naar bed en drankjes innemen, dat is het wel. Maar mijn lieve DH is wel bezig geweest voor mij. Hij heeft een kast gemaakt voor mijn Blythe pop. Die laat ik dus nu maar zien. Mooi geworden he en ik kan hem niet eens een zoen geven vanwege besmetting. Er moet er toch een op de been blijven voor de boodschappen. Ik ben blij dat ik al vroeg met de kerstcadeaus begonnen was, loop ik straks in ieder geval niet achter. De Blomkes en Flinterkes liggen wel zielig te wezen, daar heb ik nu geen puf voor.
I have a cold for a week now and it is getting worse. It is a bad one. So I did not do anything. My dear husband worked for me and made a beautiful closet for my Blythe doll. So I show this closet. I am glad I started early with my christmas presents so I am not getting behind. My quilt Blomkes and Flinterkes are sad because I do not work at them at all.

Geen opmerkingen: