8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

donderdag 2 februari 2012

Stand van zaken vingerhoedjes

Gisteren was er weer bee dus dan werk ik aan mijn vingerhoedjes quilt. Er moeten nu nog 4 rijen aan en dan heb ik de kleuren gebruikt zoals ik wil. Van nu af aan maak ik hem eerst breder en later herhaal ik dan het patroon.
Ik heb er weer wat lapjes bijgekregen van Jossie en van Tonny.
Yesterday there was a bee and then I am working on my thimbles quilt. I have to put on 4 more rows and then I uses all the colours I want. First I put more on the side and later in the length I start with the same colors. I have got some new fabric from Jossie and Tonny and already cut it.
Jossie
Tonny



Ik heb nu 2.412 uitgezochte vingerhoedjes liggen en dan nog een stapel lossen. Dus voorlopig kan ik vooruit. In de lap tot nu toe zitten er 268.
I have now 2.412 thimbles on colour and  approx. 300 I have to sort out. I think I have enough to do.



Geen opmerkingen: