8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 29 februari 2012

Eind van de maand

Het is alweer de laatste dag van de maand. Wat heb ik deze maand afgekregen? De Lucy Boston quilt, een Tildahart en een muts en col. Op het moment ben ik aan het handquilten( au arme handjes) aan mijn huisjesquilt. Ik ben meer van het machinale maar kreeg hem niet mooi. Dus uithalen en nu met de hand.
It is already the last day of the month. What did I finish this month: The Lucy Boston quilt, a Tilda heart and a hat and scarf. Now I am handquilting (my hands are hurting). I always like to machinequilt but it did not look nice, so I am handquilting instead.


Geen opmerkingen: