8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

vrijdag 24 februari 2012

Bee werkstukken

Ellen
Woensdagmorgen hebben we weer een bee gehad. Ellen is bijna klaar met haar hexagonquilt. Tonny heeft als nieuwe oma weer een quilt voor haar kleindochter gemaakt. Elly heeft opgeruimd en vond een borduurwerk waar alleen de letter Z nog van geborduurd moest worden. Dus na meer dan 20 jaar wordt deze ook af gemaakt.
Tonny
Wednesmorning we had our little bee. Ellen has almost finished here hexagonquilt. Tonny made for her first granddaughter a quilt. Elly cleaned up her room and found this embroidery. She needs only to do the letter Z. After more then 20 years she now will finish it.


Elly






Ik moet straks boodschappen doen. Extra veel boodschappen want dit leuke jongetje wordt morgen 72 jaar.
I have to do a lot of shopping because this cute little boy will be 72 years old tomorrow.

Geen opmerkingen: