8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 1 februari 2012

Machinaal quilten


Deze week was de opdracht om langs lijnen te quilten. Dat valt nog niet mee. Ik heb ooit een lap met voorbeelden gekocht. Die kon ik dus nu mooi gebruiken. Om alles onder controle te krijgen zal ik nog veel moeten oefenen.
This week we had the task to quilt along lines. That is not easy. A long time ago I bought fabric with examples. I could use this now very well.


Vandaag is het weer woensdag dus bee en wel bij Annie. Dat betekent aan vingerhoedjes werken.
Today is wednesday and that is bee day. Today is at Annie's. For me that is working on thimbles.





Geen opmerkingen: