8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 8 februari 2012

Huiswerk af, standaard

Ik heb mijn huiswerk van deze week weer af en twee sterren gequilt. Het blijft leuk om steeds weer wat anders te proberen.
I did my homework this week and quilted two stars. It is nice to try new things every week.


Mijn lieve DH heeft een linealenstandaard voor me gemaakt. Weer lekker iets opgeruimd.
My dear DH made me something for my rulers. So these are out of the way.
Zo straks weer naar de bee en aan de vingerhoedjes werken.
I am going to the bee and work on the thimbles.

Geen opmerkingen: