8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zaterdag 10 maart 2012

Over huisjes en bomen

Mijn huisjesquilt hangt. Jeanneke bedankt voor het patroon. Ik vond het een leuk werk, maar nu wel genoeg voor mij.
My little houses quilt is finished. Jeanneke thank you for the pattern. It was nice work but enough for me.
Zoals ik een tijd geleden eens heb geschreven zijn alle bomen en struiken van de groenstrook voor het huis weggehaald. Momenteel worden er nieuwe bomen neergezet, knotelsen. Ook worden er nieuwe struiken geplaatst waaronder struikrozen. Dus ik ben heel benieuwd hoe het er straks uit gaat zien.
As I wrote a while ago they removed trees in front of our house. Today they started to place new trees and also roses. I am very curious how it will look later this year.

Geen opmerkingen: