8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 19 maart 2012

Bee en Blomkes & Flinterkes

Elly
Ik ben het weekend afwezig geweest van het blog. Zaterdag was het Internationale quiltersdag en daarom waren op deze site alle quiltshows van de afgelopen jaren gratis te bekijken. Ik heb er heel wat bekeken en weer zoveel moois voorbij zien komen. Het kostte een hoop tijd maar ik heb er geen spijt van dat ik ze bekeken heb. Ik moet jullie de foto's van de bee op zaterdag nog laten zien. Een hele mooie quilt van Elly, een Sue waar Annie mee bezig is, een klokkenquilt van Tonny en blok 4 van de Blomkes en Flinterkes van mij.


Annie
I have been busy this weekend watching the shows on this site. Because of International quilting day the shows of the last years were free. I have seen so much beautiful quilts. It cost me a lot of time but I do not regret that.
I have to show you the work of my friends. Elly made a beautiful quilt, Annie is busy with Sue and Tonny made a lovely clock quilt. I have finished block 4 of Blomkes and Flinterkes.






Tonny
Blok 4

Geen opmerkingen: