8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

vrijdag 30 maart 2012

Blomkes en Flinterkes

Na al dat mooie weer is het weer even wennen aan het 'normale' weer. Tijd om achterstallig huishoudelijk werk te doen en weer wat te quilten. Dit is blok 5 van de Blomkes en Flinterkes en hieronder zie je de eerste 5 blokken bij elkaar. Er is een leuke giveaway bij Mieke.
After the beautiful weather we had we have normal weather again. Time to do housekeeping and some quilting. This is block 5 of the Blomkes and Flinterkes. Below you see the first 5 blocks together.





Geen opmerkingen: