8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zondag 9 augustus 2015

Verder met de achterstand

juli
Van de week eindelijk weer in de tuin kunnen werken. Na 4 maanden is er bijna geen doorkomen aan. Er zijn 9 vuilniszakken en een groen container uitgekomen.En er moet nog veel gedaan worden. Volgende week wat foto's.
Mijn randjes per week zijn bijna bij.


18
Ook met de adventanimals ben ik nu bij. En nu maar wachten op het nieuwe patroontje.









Van de maandelijke kerstornamentjes heb ik er nog 2 te gaan. Maar daar zit niet zoveel borduurwerk in. Ik moet er nog wel 5 als ornament afwerken. Gelukkig duurt het nog even voor het kerst is.







En quilten? Ik heb een ding afgemaakt. Het is een placemat geworden. Niet mijn mooiste werk, maar ik kwam aan de randjes stof te kort.

Voor volgende week staan de randjes op de planning en een kerstornament. Eens kijken wat ik in de mand kan vinden om een klein quiltwerkje af te maken.

Ik wens iedereen een hele fijne week,

9 opmerkingen:

Frederika zei

Je hebt een behoorlijke klus geklaard.
Wat een leuke werkjes zijn dat allemaal.
Ben benieuwd naar de tuin.

Truus zei

Dat is het nadeel he van zolang weg gaan-de tuin groeit gewoon door en gaat niet op vakantie.
Ben nog steeds niet met de adventsborduurwerkjes begonnen-er komt steeds weer wat tussendoor.Net een hello Kitty geborduurd voor kleindochter die 4 jaar werd.
Ondanks het tuinwerk heb je toch nog wel wat gemaakt.
Je quiltje is mooi met deze sterren.
gezellige zondag
groetjes,Truus uit Drenthe

Annie Kingma zei

Ondanks het vele tuinwerk, toch nog gehandwerkt
Groetnis Annie

Tilly zei

Wat leuk om je handwerkjes weer te zien.Sterkte met de tuinklus.

Willy zei

Dat was een behoorlijke klus.
Gelukkig heb je dat weer op orde en is er nu weer meer tijd om te handwerken.

marga zei

Ja het was groeizaam weer. En als je een hele periode weg bent gaat dat rustig door. Als je nu klaar bent met de tuin kun je het verschil vast en zeker goed zien en heb je eer van je werk.
Wat een verschil de patroontjes van jou borduurwerk en het werken in de tuin.
het gaat er maar om dat je plezier hebt met alles waar je mee bezig bent.
Groeten
Marga

Johanna Zweden zei

ben blij dat Angus de tuinman is,

Mooie je randjes en kerst borduurtjes, en die placemat
schitterend

Groetjes uit Zweden

Chris zei

Dat was een giga-klus, je tuin. Maar fijn, denk ik, dat het gedaan is.
Die ornamentjes vind ik schattig!

Itinfo World zei

Beautiful blog.How nice to see your handcuffs again.