8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zondag 21 september 2014

Overzeese bee en Marker borduurwerk

Deze week veel in de tuin gedaan. Wat een mooi weer is het geweest en wat een spinnen.
Verder gewerkt aan de candlemat. Dit zijn onze vorderingen tot nu toe.
Anita
Else

De nieuwe Marker cursus is alweer begonnen. Ik ben nog niet eens klaar met de afgelopen cursus. Ik heb de biscornu gemaakt, het naaldenmapje en het slofje..

9 opmerkingen:

Annie Kingma zei

Mooie blokjes, zijn ze voor de kerst
Borduurwerkjes ook heel mooi.
Succes met de nieuwe cursus.
Groetnis Annie

Rita zei

Wat ziet het er allemaal mooi uit. Succes met de nieuwe cursus. Groetjes Rita.

Julimond zei

Die Applikationen sind wunderbar. Ist das Filz?

Das Biscornu gefällt mir sehr. Ich werde auch wieder eins sticken.

Schönen Sonntag

Iris

Unknown zei

Ziet er prachtig uit.

Frederika zei

Wat een leuke blokjes. Zo verschillend in de verschillende kleuren

Truus zei

Je candlemat schiet al aardig op en je hebt nu een mooi setje voor je naaidoos bij elkaar.
Succes en veel plezier met de Marker cursus.
groetjes,Truus uit Drenthe

Wendy zei

Lovely work Anita, the blocks and cross stitch is beautiful.

Chris zei

Ja, dat was nog even genieten van de nazomer! Denk dat het nu wel voorbij is. Ontzettend veel spinnen, bij ons ook in de tuin.
Zo leuk, wat je allemaal laat zien. Zo'n biscornu vind ik enig!

Else M Tennessen zei

Your Marker crafts are so beautiful. You will have a lovely collection...nice enough for a museum!