8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

donderdag 2 augustus 2012

Update

Ik wil jullie nog even laten horen hoe het met mijn enkel gaat. Sinds gisteren heb ik loopgips en ben ik gelukkig veel mobieler. Lekker slapen in mijn eigen bed en weer onder de douche. 4 weekjes wachten en dan ben ik weer helemaal in orde. Yesterday I got walking pflaster. I feel a lot better now. I can go upstairs to bed and the shower. 4 weeks and all will be over.
Door het warme weer werd het mooie boeket met de rozen snel lelijk. Maar in een drijfschaal kunnen ze nog even mee. Because of the very hot weather my beautiful roses did not last long. But cut and in water I can enjoy them a bit longer.
Annie is op bezoek geweest en bracht mooie lapjes en een bedel mee.
Annie visited me a brougt me nice fabric and  a lovely charm.



Geen opmerkingen: