8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zondag 26 augustus 2012

Label sterrenquilt

Hier zie je de label in wording voor de Beesterrenquilt. Is hij dan af? Ja als de label er op genaaid is. Daarna hang ik hem op en zal een foto maken voor het volgende blogje. De achterkant van de quilt is een orginele Indonesische sarong.
Here is the label for my Beesterrenquilt. Is it finished? Yes when I have put the label on it. After that I will put him on the wall and make a picture. So in my next blog I can show him. The back of the quilt is an original Indonesian sarong.

Geen opmerkingen: