8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

maandag 24 oktober 2011

Kersttquilts 2008

Bij mijn overzicht was ik gebleven bij de kerstquilts die ik gemaakt heb in 2008.
In 2006 en 2007 hebben een aantal mensen elkaar kerstsiggies toegestuurd. Daar heb ik deze quilt van gemaakt. Het is altijd leuk om in december te kijken van wie de siggies ook weer waren.
In 2006 en 2007 we did sent each other christmas siggies. I made this quilt. It is always nice to see in December who sent me a siggy.


Deze heb ik gemaakt op de borduurmachine en hij hangt in december bij de voordeur.
This one I made on the embroiderymachine and it is hanging near the frontdoor.


Deze is gemaakt van hexjes en is een patroon van Wendy Vosters.
This one is made from hexagons and the pattern is of Wendy Vosters.

Herkennen jullie deze nog. Een heel aantal mensen zakjes aan het maken voor een kerstkrans.
A lot of dutch people were all making this wreath.


Deze hebben we gemaakt op de bee bij het Quilterspalet.
This one we made on a bee at the Quilterspalet.



Geen opmerkingen: