8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

zondag 7 december 2014

Nog meer kerst

Else
 We zijn een beetje laat maar Else en ik hebben toch nog ons november projectje afgekregen. Dit is het maandornamentje van Country Cottage Needleworks: Angels.
Anita

Else heeft ook nog een projectje voor december uitgekozen.

Ik heb ook het tweede ornamentje van Country Cottage Needleworks gemaakt. Ik wacht nog op het knoopje en dan kan het afgewerkt worden
Van de handwerkboetiek is het pakketje met kerstlinnen binnengekomen. Er zat ook nog een patroontje en garen bij. Dus nog een karweitje erbij. Een leuk karweitje dan.
Zo nu gauw eerst wat bakken voor morgen. Ik wens iedereen een fijne week.

13 opmerkingen:

katrien zei

Leuke ornamentjes.

marga zei

Jij ook een fijne week. En het is op dit moment ook echt weer om met een gezellig werkje thuis te zijn.
Groeten
Marga

Annie Kingma zei

Heel leuk de kerst borduurtjes
Groetnis Annie

Frederika zei

Ziet er erg leuk en gezellig uit.

Buy Twitter Followers zei

Grote post. Dit artikel is echt heel informatief en effectief. Ik denk dat het nuttig voor ons zijn.

Buy Twitter Followers

Ineke zei

Wat een schattige werkjes!

Liefs, Ineke

Guusje, zei

Wat leuk en mooi allemaal. Alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst.

Truus zei

Mooi zijn jullie engeltjes geworden en ook het andere kerstborduurtje is leuk.
Dat pakketje had ik op de open dagen gekocht en het hangertje is al gemaakt.
Je bakwerk gelukt?
Gezellige dag morgen.
groetjes,Truus uit Drenthe

petronella zei

Mooi dat linnen! De leuke borduurtjes ook natuurlijk!

Chookyblue...... zei

what a beautiful angel cross stitch..........

Chris zei

Leuke dingetjes allemaal. En zo speciaal dat jullie dat voor elkaar maken.

Willy zei

Mooie engeltjes. Leuk om ze zo in verschillende uitvoeringen te zien. Groetjes,

Wendy zei

You have made so many beautiful Christmas ornaments. I hope you and your family have a wonderful Christmas. xx