8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

dinsdag 15 april 2014

Geborduurde hexjes en randje per week

Else
Deze week hebben Else en ik ook weer geborduurde hexjes gemaakt. Het is een kuikentje en past mooi bij de Paasweek.

This week Else and I made a new embroidered hexagon. It is a chicken and is nice in the Eastern week.





Anita
Natuurlijk werd er ook weer een randje geborduurd. Wat is dit toch een leuk werk. En zo mooi om te zien wat iedereen er van maakt.

This week I made of course the new borders. It is so nice to make. And beautiful embroidery to watch of the others.



Een bril is niet meer genoeg voor mij om te borduren. Ik heb twee brillen nodig en als het te fijn wordt nog een loep ook.

I need more then one spectacles and if it is to fine a magnifyer too.





Opoe met twee brillen



5 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Word mooi Anita

Ik heb een bril , 4 in 1, en daar kan je zo goed mee handwerken, want als ik mijn leesbril opzet, dan kan ik niet zien, nu heb ik een computer bril, en de afstand om met borduren, is dan meer dan 40cm,

Groetjes Joke

Frederika zei

Leuk zijn jullie hexies weer geworden. Een erg leuk idee om zo samen aan de slag te zijn.

Anoniem zei

Leuk deze Paashexjes van jullie beide.
Och arme Opoe-moet 2 brilletjes op! Heb geen medelijden met jou hoor!!!(lol) Kan al jaren niet zonder mijn loeplamp borduren-een geweldige uitvinding-en ik ben jonger!
succes met je handwerk en is je doosje al klaar?
groetjes,Truus uit Drenthe

Else M Tennessen zei

I love the photo of you! :) and I really like the fabric you picked for our chicken hexagon!!

Saskia Smit zei

Wat een lieve kuikentjes en leuk om je in bedrijf te zien.