8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

woensdag 19 september 2012

Wekelijkse bee en B&F

Vanmorgen hadden we weer onze wekelijkse bee. Annie had weer een hele mooie quilt af. Haar tempo kan de rest van de bee niet bijhouden hoor. Ze maakt altijd grote quilts. Tussen het koffie en thee zetten heb ik aan mijn B & F gewerkt. Na afloop van de bee een rand er met de machine aangenaaid. Morgenavond hebben we bee in Den Haag. Dus overdag rustig aan doen en zo veel mogelijk met mijn been omhoog.
This morning we had our weekly bee. Annie had finished again a beautyful quilt. She is the most hard worker of our group. Between making coffe and tea I worked on my butterflies. After the bee I put a border on my quilt.

Geen opmerkingen: