8

Welcome to my weblog. My name is Anita and I am 68 years old. I am quilting since 2005 and put a lot of time in it. I like classic quilts. I am a member of a little Bee who meet once a week. I like also machine embroidery.

Fijn dat je even langskomt. Mijn naam is Anita en ik ben 68 jaar jong. Ik quilt sinds 2005 en steek er behoorlijk veel tijd in. Ik ben lid van een kleine bee die wekelijks bijeenkomt. Ik hoop je vaker hier te zien.

dinsdag 24 juli 2012

Vingerhoedjes mee

Ik had de vingerhoedjes ook meegenomen. Een hele doos vol. Ik had thuis al een stuk met de hand genaaid. Maar hoe meer ik er naar keek, hoe minder zin ik had om deze met de hand aan elkaar te zetten. Het was dan ook meer dan 40 graden buiten. Thuis gekomen heb ik er nog eens over nagedacht. en een besluit genomen. Ze worden met de machine aan elkaar gezet. Ik maak rijen op de goede breedte en dan rij voor rij eraan zetten. Ik wil er een tafelkleed van maken. Maar geen haast en alleen als ik even geen zin heb in wat anders.
I did take the tumbles with me. At home I did a little by hand. But I did not like to do it by hand anymore and stopped. At home I thought about it. I will put them together with the machine. The rows in the right length. But slowly and only when I wanted too. It will be a long projekt. It will be a tablecloth in the end.

Geen opmerkingen: